Black Ops Cold War: Treyarch hat Update 1.15 mit weiteren Verbesserungen für Playstation & Xbox veröffentlicht
Treyarch hat heute das Hotfix Update 1.15 für „Call of Duty: Black Ops Cold War“ auf Playstation und Xbox veröffentlicht. Der Patch hat eine Downloadgröße von ca 150MB bis 350MB, je nach Plattform. Es ist ein folge Update zum heute früh veröffentlichen Update 1.14, welches die Season 2 Reloaded Inhalte ins Spiel gebracht hatte und weitere Balancing-Anpassungen sowie Fehlerkorrekturen vornahm. Darüber hinaus haben die Entwickler eine Vorschau auf die Inhalte der kommenden Woche gewährt.
Vorschau auf die nächste Woche
In der nächsten Woche erwartet euch die Integration einer neuen Funktion für benutzerdefinite Waffenbaupläne angekündigt, mit der ihr künftig eure eigenen Versionen für Waffen abspeichern könnt und dabei auch Aufsätze von existierenden Bauplänen mixen könnt. Darüber hinaus wird die neue Sniper ZRG 20mm dem Spiel hinzugefügt und Feuergefecht Turnier geht an den Start. Zu guter Letzt wurden für Feuergefecht Baupläne der neuesten Season 2 Baupläne der Rotation hinzugefügt.
Patch Notes – Update 1.15
GLOBAL
Features
- Calling Card Showcase
- Choose up to three Calling Cards to display in your Showcase, now available in the Player Identity menu at the Barracks.
- Set as Favorite
- Players can now use the “Set as Favorite” option in Create-a-Class to designate a target class for the Quick Equip feature. Weapons equipped through Quick Equip will automatically appear in this class.
- Player Inspect in Lobby
- Players can now inspect other players’ Operator models while in the Lobby.
Operators
- Wolf
- Wolf Operator Bundle now available in the Store.
UI
- Addressed an issue where a pop-up message stating “Quitting with 3 or fewer players on your team will result in a loss and a ladder point penalty” could erroneously appear when attempting to join on a friend.
MULTIPLAYER
Maps
- Miami Strike
- Addressed an issue where attackers/defenders could spawn on the same spawn side in CDL Custom Games.
Daily Challenges
- The “Junked” Daily Challenge now tracks progress for destroying enemy Field Upgrades by interacting with them, not just by shooting them.
Stability
- Fixed a rare crash related to players joining a match in progress in Search and Destroy.
- Fixed a rare crash in Multi-Team related to radiation clouds.
CODCaster
- Addressed an issue where CODCaster could be selected in non-team-based modes.
ZOMBIES
Menus
- Moved the Private Match Server Pause feature to an option in the Pause menu to allow the host of a match to apply a Blueprint from the Pause menu without inadvertently pausing the match.
Outbreak
- Stability
- Fixed crashes related to Krasny Soldat and zombie pathfinding.
- Gameplay
- Addressed an issue where a player’s vehicle would not take damage when running into Special or Elite enemies.
- Addressed an issue that caused jetpack flames to appear on an HVT when their jetpack was not in use.
Onslaught (PS4/PS5)
- Addressed a progression break that could occur when killing a zombie immediately after the Surge incremented.
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